środa, 27 listopada 2013

Mikołajkowy kiermasz w Starych Babicach - 6 grudnia 2013.

Czas na jedno małe ogłoszenie :) W przyszły piątek (6 grudnia 2013 r.) na Rynku w Starych Babicach odbędzie się drugi już kiermasz Mikołajkowy. 

Na tym kiermaszu będziecie mieli między innymi okazję nabyć moje pierniczki i inne wypieki jak również złożyć zamówienie na świąteczne wypieki :) 

Poniżej przedstawiam zdjęcia pierniczków, które upiekłam.
Robię również pierniczki z witrażykami, których zdjęć niestety nie zdążyłam zrobić :) 

Uwaga! Na specjalnie zamówienie piekę również przestrzenne domki z piernika.

Kontakt ze mną poprzez formularz po lewej stronie bloga lub na facebooku. 







5 komentarzy:

  1. Jak ja kocham Boże Narodzenie… Piękne pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały domek
    W tym sezonie przedświątecznym również podjęłam wyzwanie piernikowe ale na efekty jeszcze muszę poczekać.
    Za to zainspirowały mnie reniferki Rudolfy - idealne na świąteczny kiermasz w przedszkolu, chłopaki świetnie się prezentują.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń

Dodaj tutaj swój komentarz. Komentarze są moderowane.